Ինքնակենսագրություն

Տոհմածառ

Իմ անվան նշանակությունը

ՄԱՐԻ-այս անվանում ունի բազում նշանակություններ: Հին հրեական լեզվից թարգմանած նշանակում է դառնության ծով, քանի որ ՍՈՒՐԲ ՄԱՐԻԱՄԻ լույս աշխարհ գալու ժամանակաշրջանը հրեաների համար ծանր է եղել: Եկեղեցականները պնդում են, որ այդ անվաումը եգիպտերենից թարգմանած նշանակում է տիրուհի, Աստծո սիրեցիալ և այս անունը համարում են աշխարհի ամենագեղեցիկ ու իր էությամբ հզոր անունը, քանի որ այս անունով աղջկան է ընտրել Աստված իր զավակի մոր համար:

իմ մասին

Ես շատ եմ սիրում նկարել,տարբեր հեռախոսի խաղեր խաղալ, նաև սիրում եմ ստեղծագործական աշխատանքներ գրել:

ամեն անգամ մայրիկս և հայրիկս ասում են որ ես շատ անուշադիր եմ և դա ճիշտ է,ես շատ անուշադիր եմ, շատ եմ զայրանում եղբորս վրա,անկեղծ ասաց շատ նեղացկոտ եմ և կատակասեր:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *