Ուսումնառության 5 տարիներ /հաշվետու պատում/

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը Արևելյան դպրոցում, կցի՛ր նաև լուսանկարը։

  1. Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին, ընկերը, ուսուցիչը, որ միշտ քեզ օգնել է: Նկարագրիր և բնութագրիր նրան։                               Իմ ամենասիրելի ուսուցչուհին ը.Արմինեն է, իսկ  իսկ ամենա լավ ընկերուհիները Անահիտը և Մերին։ ❤️😘😚❤️😘😘😘😚😚։ Անահիտի մազերի գույնը բաց շականակագույն է,իսկ աչքերի գույնը մուգ շագանակագույն։ Անահիտը շատ գեղեցիկ կազմվածք ունի։Նա շատ բարի աղջնակ է , սիրում է նեռվայնանալ😡😾🤦‍♀️ և ջրիկություն 🤪😎😹🥴անել ։ ❤️❤️❤️😘։Մերին  նրբիկ աղջնակ է ,նրա մազերի գույնը ոսկեգույն է,իսկ աչքերի գույնը  շագանակագույն ։Մերին բարի , կատակասեր և գեղեցիկ աղջնակ է ։❤️❤️💋🥰😍🥰😚                                               
  2. Ո՞րն էր այս տարվա քո ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմի՛ր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։                                                              Հին հայկական ուտեստներ
  3. Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։                           Ջանի Ռոդարի ⌉ Թե ինչպես կապիկները որոշեցին ճամփորդել                           Սև քթերի հեքիաթը                                                                                                    և կարդացել եմ երեխաների աստվածաշունչ   
  4. Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Կցիր հղումը։                                                               Ամիսներ և չորս եղանակ
  5.  Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։                                                                                                                    Այս պահին ես դեռ որոշում եմ թե ինչ գիրք կարդալ:            
  6. Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։                                    Իմ սիրելի առարկան հայրենագիտությունն է։❤️😚իմ սիրելի առարկան հայրենագիտությունն է որովհետև շատ եմ սիրում առասպելներ,հին պատմություններ։❤️
  7. Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։                                                                                      Քայլք Կասկադ և Մայր Հայաստան                                                                          Քայլք Արամի փողոց                                                                                                  Հովաննես Թումանյանի թանգարան
  8. Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․։                                                                                                           Իմ ընտրության գործնեությունը «ՀԱՅՐԵՆԱԳԵՏԻ ԱԿՈՒՄԲՆ» է:Մեր հայրենագետի ակումբի ուսուցչուհին ընկեր Արմինեն է:Մենք ընտրության խնբով  ճամփորդում ենք,քնարկում ենք հետագա անելիքները:         
  9. Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որչես արել 5-րդ դասարանում:         ես 6 դասարանում ավելի լավ կփորձեմ սովորել անգլերեն։😺😸
  10. Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։             ես այս տարի ձեռք եմ բերել տարբեր ընկերներ.
  11. Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։                                     Ես ամենաշատը կհիշեմ իմ ուսուցչուհուն Ը.Արմինեին որովհետև ես նրան շատ եմ սիրում։😍😍🥰💋😘😚❤️
  12. Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:                                           ինձ թվում է միջին դպրոցում լինելու է ավելի շատ ճամփորդություններ։
  13. Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում։                                                          Միջին դպրոցում կա 30-ից ավել ընտրության գործնեություն։Կա լեզվական և սպորտային։
  14. Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:                                                             

  15. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։                                                                   Ոչմի

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *