52-53 էջ

Իրազեկում. «Հայոց լեզու, գրականություն» - ՀՀ ԿԳՄՍՆ

Նախադասությունները լրացրու:

Մի եղբայր օր-օրի հարստանում էր, իսկ մյուսը  աղքատանում :

Թագավորը մեծ որդուն թողեց ամեն ինչ, իսկ փոքրիկին ոչինչ:

Այսօր  ձու գողացողը ,վաղը ձի կգողանա:

Արևն ամպերի ետևից մեկ երևում էր,մեկ կորում:

Շողոքորթ կատուն օրեցօր գիրանում  էր իսկ ,շունը լղարում :

Ես խաղալիքները հվաքում  եմ,դու տարածում տնով մեկ:

Այնտեղ շատ խոնավ է, չգնաս տեղում նստիր:

Գրիր ցանկություններ,որոնք չէիր ուզենա որ կատարվեին:

Այնպես ուզում եմ, որ

Այնպես ուզում եմ. որ

Այնպես ուզում եմ, որ

Այնպես ուզում եմ, որ

 

Այնպես չեմ ուզում , որ

Այնպես չեմ ուզում. որ

Այնպես չեմ ուզում , որ

Այնպես չեմ ուզում, որ

Գրիր բառեր,որոնք պատասխանեն ինչպես հարցին:

Դրամատիկ խաղալ

քրտնաջան աշխատել

լիաթոք ծիծաղել 

համեղ պատրաստել

Մեկ բառով գրիր:

Արծաթից շինած-արծաթյա

ոսկուց շինած-ոսկյա

պղինձից շինած-պղինձյա

փայտից- շինած-փայտյա

բրդից-պատրաստված-բրդյա

Որ մասնիկը ավելացրիր յա

այ մասնիկը ցույց է տալիս վերջածանց

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *