Գործնական քերականություն

1.Մարդի՛կ, արևի նման նայեք աշխարհին:

Գրիր այս նույն նախադասությունը՝ կոչականը դնելով մե՛կ վերջում, մե՛կ մեջտեղում

Արևի նման, մարդի՛կ, նայեք աշխարհին։

Արևի նման նայեք աշխարհին,մարդի՛կ։

2.Կազմի՛ր և գրի՛ր սկզբում, մեջտեղում և վերջում կոչական ունեցող երեք նախադասություն:

Այսօր ինչ ենք անցնելու, ընկեր Արմին՛ե։

հայրի՛կ, շատ աշխատասեր ես։

Այսօր գնացել ես, Անահիտ, Վրաստան։

 

3.Կետերի փոխարեն կոչականներ գրի՛ր:

Մայրիկ , դինոզավրերն ինչո՞ւ են ոչնչացել:

Հայրիկ, դու քայլող մեքենա տեսե՞լ ես:

Նա իսկապե՞ս իր բնակարանը գազանանոցի է վերածել,հայրի՛կ:

Մարդն ինչքա՞ն ժամանակ կարող է դիմանալ առանց խմելու, տատի՛կ:

Գիտե՞ս, Արա՛մ, ռոբոտներին էլ է օդ պետք:

4. Քո կարդացած պատմվածքներից, հեքիաթներից, բանաստեղծություններից դուրս գրիր կոչական ունեցող նախադասություններ։

Պարո՛ն վաճառական, իմ որդուս աշակերտ չե՞ք վերցնի։

Որդի՛, ժամանակ է քեզ ամուսնանալու։

Հա՛յր, ես միտք չունիմ աղջիկ ուզելու,

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *